اجاره خودرو در اروميه اجاره خودرو در اروميه .

اجاره خودرو در اروميه

اجاره خودرو كيا سراتو

اجاره خودرو كيا سراتو

كيا يكي از پرطرفدارترين شركت‌هاي خودروسازي در جهان است كه انواع خودروهاي سدان، نيمه شاسي و شاسي بلند را توليد مي‌كند. خودروهاي اين شركت از لحاظ موتور، ديفرانسيل و گيربكس در سطح عالي قرار دارند. همچنين داشتن طراحي زيبا، وجود آپشن‌ها و امكانات مختلف باعث شده تا بسياري از افراد خودرو كيا را براي انجام كارهاي شخصي، مسافرت و… انتخاب كنند. بهتر است بدانيد براي استفاده از ماشين‌هاي اين شركت لازم نيست حتما مالك آن باشيد. بلكه مي‌توانيد با اجاره خودرو كيا از مجموعه آلفا هر كدام از ماشين‌هاي اين شركت را كه خواستيد به دست آوريد. هزينه‌اي هم كه براي اجاره خودرو پرداخت مي‌كنيد در مقابل قيمت ماشين بسيار كم است. در ادامه بيشتر با شرايط و نحوه اجاره خودرو كيا سراتو آشنا خواهيم شد.
تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

 


اجاره خودرو كيا سراتو؛ هوشمندانه‌ترين راه براي انجام كارها
در سال‌هاي اخير كرايه خودرو رونق بسيار زيادي پيدا كرده و مردم به دلايل مختلفي ماشين مورد نظر خود را اجاره مي‌كنند. از جمله اين دلايل مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

عروسي (يكي از بهترين شب‌ها براي جوانان، شب عروسي است. به همين خاطر بسياري از افراد دوست دارند در اين شب بهترين ماشين را سوار شوند.)
مسافرت (با از راه رسيدن تعطيلات و فصل تابستان، سفرها نيز آغاز شده و افراد دوست دارند با خانواده و دوستان لحظات خوشي را سپري كنند.)
امور روزانه (ممكن است مواقعي پيش بيايد كه مجبور باشيم روزانه يك يا چند مسير را چندين مرتبه طي كنيم. به عنوان مثال امكان دارد ماشين شما خراب شده باشد و قرار است مدتي در تعميرگاه بماند يا براي انجام يك سري كار اداري مجبوريد به ادارات مختلف برويد.)

انواع مختلف رنت خودرو كيا سراتو
كرايه ماشين معمولا به دو روش با راننده و بدون راننده انجام مي‌شود كه هر كدام ويژگي‌هاي مخصوص به خود را دارند.

اجاره خودرو كيا بدون راننده: اگر داراي گواهينامه رانندگي هستيد و دوست داريد خودتان رانندگي را تجربه كنيد، بهترين راه كرايه خودرو بدون راننده است.
كرايه ماشين با راننده: برخي از افراد به خاطر نداشتن گواهينامه يا به دلايل مختلف نمي‌خواهند خودشان پشت فرمان بنشينند. به همين خاطر خودرو با راننده كرايه مي‌كنند تا با خيال راحت به كارهاي خود پرداخته و نگران رانندگي نباشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۶:۰۴ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)

اجاره خودرو BMW 730

​  

اجاره خودرو BMW 730

هركسي كه مي‌خواهد از لذت رانندگي و راحتي يك سدان لوكس لذت ببرد، مي‌تواند BMW سري ۷ را از شركت اجاره خودرو آلفا تيم رزرو كند. يك موتور ۶ سيلندر چشمگير در زير كاپوت نصب شده است كه قبلاً در نسخه پايه به عنوان يك موتور بنزيني با ۳۲۰ اسب بخار قدرت را تحت تأثير قرار مي دهد. علاوه بر اين، چهار در بيش از پنج متر طول و تقريبا دو متر عرض دارد كه تضميني براي جادار بودن است. صندلي هاي كودك و خريدهاي بزرگتر را مي توان به راحتي در اينجا قرار داد. براي اجاره خودرو بي ام و ۷۳۰ مي توانيد همين حالا از طريق دكمه زير اقدام كنيد.

كنترل مطمئن در هر شرايطي
ب ام و سري ۷ داراي فناوري نوآورانه اي است كه كنترل مطلق بر خودرو را حتي در سرعت هاي بالاتر و در شرايط سخت امكان پذير مي كند. بنابراين سري ۷ يك همراه ايده آل به خصوص در جاده هاي روستايي و بزرگراه ها است. علاوه بر اين، با مصرف تقريباً هشت ليتر در ۱۰۰ كيلومتر كارايي فوق العاده اي دارد. اين امر باعث مي شود BMW Li 730 به يك وسيله نقليه كاملاً سازگار با محيط زيست تبديل شود، حتي در سفرهاي طولاني.

اكسل عقب مجهز به كنترل سطح استاندارد است كه به اين معني است كه موقعيت ارتفاع سري ۷ هميشه بهينه باقي مي ماند.
سه حالت مختلف رانندگي ويژگي هاي رانندگي را با توجه به خواسته ها و نيازهاي شما تنظيم مي كند.
بسته به احساسي كه داريد مي توانيد بين Comfort، Sport و Eco-Plus انتخاب كنيد.
عملكردهايي مانند تهويه مطبوع، دستياران رانندگي و صندلي‌هاي راحتي تجربه رانندگي را كامل مي‌كنند و تمام الزامات يك سدان را برآورده مي‌كنند.
مزاياي اجاره خودرو BMW 730
مسلما با وجود لوكس و جذاب بودن خودرو BMW 730 مي توان با اجاره آن از مزايايي كه دارد بهره مند شد.

​تجربه جذاب با رانندگي خودرو لوكس و پيشرفته

​كلاس سطح بالا

​برخورداري از آپشن هايي كه ديگر خودرو ها از آن بي بهره اند.

​استفاده از خودرو بي ام و ۷۳۰ براي ماشين عروس به دليل شيك و جوان پسند بودن

​داشتن يك تجربه رانندگي عالي و بدون دردسر در خيابان هاي شلوغ و پر ترافيك

​خودرو BMW Li 730 جز ماشين هاي گران قيمتي است، به همين دليل بايد پاركينگ يا محيط مناسبي براي پاك كردن آن در نظر بگيريد.

​به طور كلي با خريد خودرو BMW بايد هر سال هزينه بسياري بابت بيمه، ماليات و عوارض بپردازيد كه با اجاره آن از اين هزينه ها بي نياز مي شويد.

مدارك لازم جهت اجاره خودرو BMW 730
همان طور كه مي دانيد، خودرو BMW X4 يكي از گران ترين و باكلاس ترين خودرو هاي موجود در كشورمان است .معمولا براي اجاره خودرو بي ام و ۷۳۰ به يك سري مدارك جهت تضمين و اعتماد سازي بايد در اختيار موسسه قرار دارد. اين مدارك شامل؛

سند ملك به ارزش خودرو بي ام و(اختياري)
گرو گذاشتن كارت ملي
گواهينامه معتبر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۲:۰۵ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)

​ قيمت اجاره تويوتا ۱۴۰۲

​ قيمت اجاره تويوتا ۱۴۰۲

تويوتا يكي از معروف‌ترين شركت‌هاي خودروسازي در جهان است كه با توليد ماشين‌هاي با كيفيت و لوكس توانسته جايگاه ويژه‌اي در صنعت خودرو به دست آورد. خودروهاي شركت تويوتا در ايران نيز بسيار معروف بوده و آمار خريد و فروش بالايي دارد. از آنجايي كه ماشين‌هاي اين شركت داراي مقاومت عالي و طراحي خاصي هستند، قيمت زيادي دارند و به همين خاطر خريد مدل‌هاي مختلف آن براي بسياري از افراد امكان‌پذير نيست. اما خبر خوشحال كننده اين است كه شما مي‌توانيد با اجاره خودرو تويوتا از مجموعه آلفا به روياي ديرينه خود جامعه عمل بپوشانيد. در اين روش ديگر لازم نيست پول زيادي را بابت خريد خودرو بپردازيد، چرا كه مي‌توانيد تنها با پرداخت يك مبلغ بسيار كم، خودرو تويوتا را براي چندين روز اجاره كرده و از آن استفاده نماييد. در ادامه بيشتر با شرايط و قيمت اجاره تويوتا آشنا خواهيم شد.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

 

هزينه اجاره خودرو تويوتا چگونه محاسبه مي شود؟
خودرو تويوتا در مدل هاي مختلف توليد و روانه نمايشگاه مي شود. هريك از اين خودرو ها داراي آپشن هاي بخش خصوصي هستند كه بر اساس اين آپشن ها قيمت اجاره نيز متفاوت است. افراد با توجه به سليقه خود و مدت زمان سفر مي توانند به انتخاب مدل هاي آن از طريق شركت اجاره خودرو آلفا اقدام كنند. در مدت زمان اجاره خودرو تويوتا رعايت برخي قوانين الزامي است. در ادامه به معرفي اين قوانين اشاره مي‌ كنيم.

هرگونه خلاف يا جريمه در زمان اجاره به عهده مشتري است.
هر يك روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه مي شود.
مقدار بنزين مصرف شده بايد توسط فرد اجاره كننده تسويه شود.
هزينه هاي تصادف يا خسارت وارده به عهده مشتري است.
برخي هزينه‌ ها از قبيل پنچري، خرابي هاي جزئي، تعويض روغن و… به عهده مراكزي است كه خودرو هاي تويوتا را اجاره مي دهند.
خودرو تويوتا تنها در محدوده اصلي قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شركت اجاره دهنده مي تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو كند.

در هنگام اجاره خودرو تويوتا چه نكاتي را رعايت كنيم؟
تا همين چند سال پيش اجاره خودرو معمولا براي مراسم‌هاي عروسي محدود مي‌شد، اما در سال‌هاي اخير افراد به دلايل مختلفي خودرو كرايه مي‌كنند. اما پيش از آنكه بخواهيد نسبت به اجاره خودرو تويوتا و هر خودرو ديگري اقدام نماييد، بهتر است نكاتي كه در ادامه گفته مي‌شود را مد نظر داشته باشيد.

​سعي كنيد از چند روز قبل خودروي مورد نظر را با شركت اجاره ماشين هماهنگ كنيد تا در روزي كه احتياج داريد در دسترستان باشد.

​بيمه شخص ثالث و بيمه بدنه ماشين را بررسي كنيد تا از بروز مشكلات احتمالي جلوگيري شود.

​اجاره خودرو تويوتا را حتما از شركت‌هاي معتبر انجام دهيد. چرا كه برخي افراد از اين فرصت استفاده كرده و اقدام به كلاهبرداري مي‌كنند؛ بنابراين هيچگاه فريب قيمت پايين كرايه خودرو را نخوريد.

​با شركتي كه خودرو را كرايه مي‌كنيد حتما قرارداد امضا كنيد و با عناويني همچون رفاقتي، اعتماد دو طرفه و … به سراغ رنت ماشين نرويد.

​شركت اجاره دهنده ماشين بايد صاحب آن باشد. چرا كه اگر بعدا مساله‌اي براي ماشين به وجود بيايد با مشكلات بسياري مواجه خواهيد شد و حتي امكان دارد وديعه و ضمانت‌هاي خود را از دست دهيد.

​ماشيني كه اجاره مي‌كنيد داراي محدوديت كيلومتر در يك روز است؛ بنابراين حتما ميزان تردد مجاز ماشين را از شركت بپرسيد.

​همچنين قبل از گرفتن سوئيچ ماشين با يكي از كارمندان شركت، ماشين را به طور دقيق بررسي كرده و بعد آن تحويل بگيريد.

در انجام هيچ يك از موارد بالا كوتاهي نكرده و سند ماشين، قرارداد و… را با دقت كامل بررسي كنيد. چرا كه اگر بعدا مشكلي به وجود آيد مي‌تواند زندگي شما را تحت الشعاع قرار دهد.

مزاياي اجاره خودرو از آلفا تيم
تحويل به موقع خودرو
تعيين دقيق و شفاف هزينه‌هاي اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
وجود ماشين‌هاي مختلف از برندهاي متفاوت مثل تويوتا، پورشه، بي ام و، مازاراتي و…
تحويل خودروهاي سالم و بدون هيچگونه نقص فني
پاسخگويي به سوالات مشتريان و پشتيباني ۲۴ ساعته
امكان رزرو خودرو به صورت آنلاين و بدون نياز به مراجعه حضوري
نحوه اجاره ماشين در مجموعه آلفا
در صورتي كه تصميم به اجاره خودرو تويوتا از آلفا تيم گرفتيد، كافي است با شماره تماس‌هاي موجود در وب‌سايت با كارشناسان ما تماس بگيريد تا آن‌ها تمامي شرايط و مدارك مورد نياز را به شما اعلام كنند. هر سوال ديگري نيز در رابطه با خدمات اين مجموعه داشتيد، مي‌توانيد با كارشناسان مطرح نماييد.

آلفا تيم شرايطي را در نظر گرفته تا شما عزيزان بتوانيد ماشين تويوتا مورد نظر خود را از ميان مدل‌هاي مختلف آن انتخاب كرده و اجاره نماييد. بعد از اينكه شرايط مورد نياز براي اجاره خودرو تويوتا احراز شد، ماشين در محل تعيين شده به شما تحويل داده مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۹:۰۸ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)

اجاره خودرو عروس پورشه

​  

اجاره خودرو عروس پورشه

خودرو پورشه از جمله خودرو هايي خاص و لوكسي به شمار مي رود كه رانندگي با آن حس و حال عجيب و لذت بخشي دارد. اين خودرو علاوه بر داشتن ويژگي و امكانات پيشرفته از قيمت فوق العاده بالايي برخوردار است. البته اين قيمت نجومي موجب شده هر فردي نتواند از پس خريد آن بر بياييد. در اين صورت بهترين گزينه براي اين افراد اجاره خودرو پورشه از مراكز معتبر است. در ادامه اين مطلب”اجاره خودرو عروس پورشه” به بررسي شرايط، مزايا و هزينه اجاره خودرو عروس پورشه مي پردازيم.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

 

چرا شركت اجاره خودرو آلفا تيم را براي اجاره خودرو عروس پورشه انتخاب كنيم
رزرو آنلاين سه مرحله اي آسان: جستجو، انتخاب، رزرو
شركت اجاره خودرو برنده جايزه
خدمات تحويل سريع در دسترس است
ماشين اجاره اي جديد و راحت
اجاره خودرو روزانه، هفتگي، ماهانه، كوتاه مدت و بلند مدت
دريافت مشاوره رايگان
تماس فوري
هزينه اجاره خودرو عروس پورشه
خودرو پورشه در مدل هاي مختلف توليد و روانه نمايشگاه مي شود. هريك از اين خودرو ها داراي آپشن هاي بخش خصوصي هستند كه بر اساس اين آپشن ها قيمت اجاره نيز متفاوت است. افراد با توجه به سليقه خود و مدت زمان سفر مي توانند به انتخاب مدل هاي آن از طريق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام كنند. در مدت زمان اجاره خودرو پورشه رعايت برخي قوانين الزامي است. در ادامه به معرفي اين قوانين اشاره مي‌ كنيم.

هرگونه خلاف يا جريمه در زمان اجاره به عهده مشتري است.
هر يك روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه مي شود.
مقدار بنزين مصرف شده بايد توسط فرد اجاره كننده تسويه شود.
هزينه هاي تصادف يا خسارت وارده به عهده مشتري است.
برخي هزينه‌ ها از قبيل پنچري، خرابي هاي جزئي، تعويض روغن و… به عهده مراكزي است كه خودرو هاي پورشه را اجاره مي دهند.
خودرو پورشه تنها در محدوده اصلي قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شركت اجاره دهنده مي تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۱:۵۶ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)

اجاره خودرو مرسدس بنز C200

اجاره خودرو مرسدس بنز C200

براي كرايه ماشين اسپرت كه فراتر از معمول است، اجاره خودرو مرسدس بنز C200 يك انتخاب طبيعي است. اين مرسدس بنز به دليل لوكس بودن و اندازه جمع و جورتر خود شناخته شده است. گول نخوريد، كلاس C همچنان آماده ارائه يك سواري بي نظير و عملكرد هيجان انگيز در هر لحظه از شركت اجاره خودرو آلفا تيم است. هنگام انتخاب كرايه خودرو آلفاتيم، يك گزينه خوب مرسدس كلاس C است كه يك گزينه اجاره ماشين اجرايي قابل توجه است و تمام ويژگي هايي را كه اين شركت به دليل آن شهرت جهاني دارد تركيب مي كند. قابليت اطمينان، سبك، راحتي و ايمني. با كرايه اتومبيل كلاس C مرسدس بنز از شركت آلفا تيم، با متانت، روحيه و آرامش به سفر خود ادامه دهيد. اگرچه لطفاً توجه داشته باشيد كه آلفا تيم نمي تواند تضمين كند كه مرسدس كلاس C براي كرايه اتومبيل در دسترس خواهد بود.

مرسدس كلاس C شيك و قابل اعتماد
 

شيك و سريع: هوشمند، كاربردي و لوكس، مرسدس كلاس C يك موفقيت مطمئن براي مشتريان كرايه خودرو است. حداكثر سرعت ۱۴۴ مايل در ساعت و شتاب ۰ تا ۶۲ مايل در ساعت تنها در ۸.۴ ثانيه به جدول مي‌رسد كه آن را براي سفرهاي طولاني در بزرگراه عالي مي‌كند، در حالي كه مكانيزم فرمان محكم به رانندگاني كه مي‌خواهند مسير خود را در ترافيك شهري طي كنند، مزيتي ايجاد مي‌كند. .
مقرون به صرفه: با مصرف سوخت ۶۴ مايل در هر گالن، مرسدس كلاس C نيز يك انتخاب مقرون به صرفه براي همه مشتريان كرايه خودرو است.
ويژگي هاي ايمني: از نظر ايمني، مي توانيد با خيالي آسوده رانندگي كنيد و بدانيد كه كلاس C به طور استاندارد داراي هفت كيسه هوا و مكانيزم كنترل پايداري است كه به شما كمك مي كند در جاده بمانيد. اجاره خودرو مرسدس كلاس C را از Sixt انتخاب كنيد و بدانيد كه سفر شما با امنيت و آسايشي كه براي خود و خانواده خود مي خواهيد ادامه خواهد داشت.
براي نيازهاي اجاره مرسدس كلاس C خود به آلفاتيم اعتماد كنيد
مرسدس كلاس C يك وسيله نقليه قابل توجه و مستحكم است كه در بين مشتريان كرايه اتومبيل در سراسر جهان محبوب است. وقتي ماشيني را از شركت آلفا تمي كرايه مي‌كنيد، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه كمتر از شش ماه از عمر آن مي‌گذرد* و با رعايت اين فلسفه، ما خوشحاليم كه مرسدس كلاس C را به مشتريان اجاره‌اي خودروي خود ارائه مي‌كنيم.
* براي مكان هاي شركتي اعمال مي شود

آسايش، كنترل و ايمني مراقبت كند
با خودروهايي مانند مرسدس بنز كلاس C كه قدرت، ايمني و اصلاحات پيشرو در كلاس را ارائه مي‌كنند، رانندگان مي‌توانند از هر لحظه اجاره خود لذت ببرند. اين يك تعهد به آرامش خاطر و كلي لوكس است كه تنها توسط كوچكترين و محبوب ترين سدان مرسدس بنز قابل ارائه است.

شرايط و ضوابط:

حداقل و حداكثر سن تعيين شده براي اجاره خودرو بدون پرداخت هزينه اضافي به ترتيب ۲۵ و ۷۵ سال است.
براي افراد بين ۲۱ تا ۲۴ سال و بين ۷۶ تا ۸۰ سال، پرداخت الحاقيه به ارزش معافيت از مسئوليت الزامي خواهد بود.
داشتن گواهينامه رانندگي كه حداقل ۲ سال قبل صادر شده باشد.
حداقل سن لازم براي اجاره خودرو ۲۱ سال است.
حداكثر سن براي اجاره خودرو ۸۰ سال است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۳:۲۰ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)

اجاره خودرو bmw x4 در سال 1402

اجاره خودرو bmw x4 در سال 1402

اين خودرو اسپرت واقعاً پر قدرتي است. يك موتور ۴ سيلندر توربو و فناوري هيبريدي ملايم ۴۸ ولت تجربه رانندگي باكيفيتي را ارائه مي دهد. حتي در ناهموارترين جاده ها، رقباي خود را با سيستم چهار چرخ متحرك BMW و تا قدرت باورنكردني ۵۱۰ اسب بخار در گرد و غبار رها خواهيد كرد. X4 در انواع رنگ هاي پر جنب و جوش عرضه مي شود و با طراحي تيز و اسپرت خود فوراً توجه را به خود جلب مي كند. يك مجري واقعي صندلي‌هاي اسپرت پيشرفته براي حداكثر پنج نفر، راحتي لوكس، را حتي در طولاني‌ترين رانندگي تضمين مي‌كنند. شركت اجاره خودرو آلفا تيم با مناسب ترين قيمت خودرو BMW X4 را اجاره مي دهد.

 


مزاياي اجاره خودرو BMW X4
مسلما با وجود لوكس و جذاب بودن خودرو BMW X4 مي توان با اجاره آن از مزايايي كه دارد بهره مند شد.

تجربه جذاب با رانندگي خودرو لوكس و پيشرفته

كلاس سطح بالا

برخورداري از آپشن هايي كه ديگر خودرو ها از آن بي بهره اند.

استفاده از خودرو بي ام و ايكس ۴ براي ماشين عروس به دليل شيك و جوان پسند بودن

داشتن يك تجربه رانندگي عالي و بدون دردسر در خيابان هاي شلوغ و پر ترافيك

خودرو BMW X4 جز ماشين هاي گران قيمتي است، به همين دليل بايد پاركينگ يا محيط مناسبي براي پاك كردن آن در نظر بگيريد.

به طور كلي با خريد خودرو BMW بايد هر سال هزينه بسياري بابت بيمه، ماليات و عوارض بپردازيد كه با اجاره آن از اين هزينه ها بي نياز مي شويد.
مدارك لازم جهت اجاره خودرو BMW X4
همان طور كه مي دانيد، خودرو BMW X4 يكي از گران ترين و باكلاس ترين خودرو هاي موجود در كشورمان است .معمولا براي اجاره خودرو بي ام و ايكس۴ به يك سري مدارك جهت تضمين و اعتماد سازي بايد در اختيار موسسه قرار دارد. اين مدارك شامل؛

سند ملك به ارزش خودرو بي ام و(اختياري)
گرو گذاشتن كارت ملي
گواهينامه معتبر
هزينه اجاره خودرو BMW X4
خودرو بي ام و ايكس ۴ در مدل هاي مختلف توليد و روانه نمايشگاه مي شود. هريك از اين خودرو ها داراي آپشن هاي بخش خصوصي هستند كه بر اساس اين آپشن ها قيمت اجاره نيز متفاوت است. افراد با توجه به سليقه خود و مدت زمان سفر مي توانند به انتخاب مدل هاي آن از طريق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام كنند. در مدت زمان اجاره خودرو BMW X4  رعايت برخي قوانين الزامي است. در ادامه به معرفي اين قوانين اشاره مي‌ كنيم.

هرگونه خلاف يا جريمه در زمان اجاره به عهده مشتري است.
هر يك روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه مي شود.
مقدار بنزين مصرف شده بايد توسط فرد اجاره كننده تسويه شود.
هزينه هاي تصادف يا خسارت وارده به عهده مشتري است.
برخي هزينه‌ ها از قبيل پنچري، خرابي هاي جزئي، تعويض روغن و… به عهده مراكزي است كه خودرو هاي بي ام و ايكس۴ را اجاره مي دهند.
خودرو BMW X4 تنها در محدوده اصلي قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شركت اجاره دهنده مي تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۴:۱۲ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)

اجاره خودرو تويوتا پرادو

اجاره خودرو تويوتا پرادو

تويوتا يكي از معروف‌ترين شركت‌هاي خودروسازي در جهان است كه با توليد ماشين‌هاي با كيفيت و لوكس توانسته جايگاه ويژه‌اي در صنعت خودرو به دست آورد. خودروهاي شركت تويوتا در ايران نيز بسيار معروف بوده و آمار خريد و فروش بالايي دارد. از آنجايي كه ماشين‌هاي اين شركت داراي مقاومت عالي و طراحي خاصي هستند، قيمت زيادي دارند و به همين خاطر خريد مدل‌هاي مختلف آن براي بسياري از افراد امكان‌پذير نيست. اما خبر خوشحال كننده اين است كه شما مي‌توانيد با اجاره خودرو تويوتا پرادو از مجموعه آلفا به روياي ديرينه خود جامعه عمل بپوشانيد. در اين روش ديگر لازم نيست پول زيادي را بابت خريد خودرو بپردازيد، چرا كه مي‌توانيد تنها با پرداخت يك مبلغ بسيار كم، خودرو تويوتا پرادو (Toyota Prado) را براي چندين روز اجاره كرده و از آن استفاده نماييد. در ادامه بيشتر با شرايط و نحوه اجاره خودرو تويوتا پرادو آشنا خواهيم شد.

 

چرا اجاره خودرو تويوتا پرادو ؟
افراد به دلايل مختلفي ممكن است تصميم به اجاره ماشين تويوتا پرادو بگيرند. كرايه اين خودرو مي‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگيريد كه در ادامه بيشتر با دلايل اينكار آشنا خواهيم شد تا اگر در شرايط مشابه قرار گرفتيد، بتوانيد با كرايه خودرو تويوتا پرادو مساله خود را به راحتي حل نماييد.

بسياري از افراد دوست دارند يك عروسي مجلل برگزار كنند اما تامين همه هزينه‌هاي آن از جمله خريد ماشين براي آن‌ها مقدور نيست. در اين مواقع مي‌توانند با اجاره خودرو تويوتا پرادو اين مساله را به راحتي حل كرده و با كمترين هزينه بهترين عروسي را برگزار كنيد.
گاهي دوست داريد به صورت دسته جمعي به مسافرت برويد ولي ماشين ظرفيت همه اعضا خانواده را ندارد. در اين مواقع نيز مي‌توان با رنت خودرو يك سفر رويايي را تجربه كرد.
اگر ماشين شما خراب شده و قرار است مدتي در تعميرگاه بماند، اجاره خودرو مي‌تواند يك انتخاب خوب براي شما باشد.
همچنين افرادي كه مي‌خواهند خودروهاي شركت Toyota را خريداري كنند اما نمي‌دانند كدام مدل براي آن‌ها مناسب است، مي‌توانند با كرايه خودرو از مزايا و معايب آن مطلع شوند.
عده‌اي هم دوست دارند براي يكبار هم كه شده تجربه رانندگي با خودروهاي لوكس را داشته باشند.
بنابراين در يكي از شرايط بالا قرار گرفته‌ايد، كرايه خود مي‌تواند شما را سريع‌تر به هدفتان برساند.

رنت ماشين Toyota Prado چه مزايايي دارد؟
لازم نيست براي خريد خودروهاي دلخواه مثل تويوتا پرادو مبالغ سنگيني را پرداخت كنيد.
با اجاره خودرو تويوتا پرادو ديگر نيازي به چكاپ فني خودرو نخواهيد داشت، چرا كه اين موارد به شركت رنت خودرو مربوط است.
همچنين نيازي به پرداخت ماليات، هزينه بيمه، عوارض و ساير هزينه‌هاي نگهداري از خودرو نخواهيد داشت.
بنابراين با اجاره خودرو تويوتا از گروه آلفا مي‌توانيد با كمترين هزينه تجربه‌هاي فراواني را به دست آوريد؛ تجربه‌هايي كه در گذشته براي شما رويا بودند.

اجاره خودرو تويوتا پرادو با راننده
در صورتي كه دوست داريد بدون دغدغه از سواري ماشين لذت ببريد و در حين رانندگي استراحت نماييد، مي‌توانيد از خدمات رنت خودرو تويوتا پرادو با راننده استفاده كنيد. اين خدمت كمك مي‌كند تا افرادي هم كه داراي گواهينامه رانندگي نيستند، بتوانند لحظات خوبي را تجربه كنند.

كرايه خودرو تويوتا پرادو بدون راننده
بسياري از افراد داراي گواهينامه رانندگي هستند و دوست دارند خودشان تجربه رانندگي با خودرو تويوتا را داشته باشند. اين افراد مي‌توانند خودرو تويوتا را بدون راننده كرايه كرده و با خيال راحت به رانندگي بپردازند.

اجاره خودرو تويوتا پرادو با قيمت مناسب
اگر به قيمت روز ماشين‌هاي لوكس نگاه كرده باشيد، متوجه مي‌شويد كه قيمت آن‌ها بسيار زياد است و بايد سال‌ها كار كنيد تا بتوانيد يكي از آن‌ها را داشته باشيد. حتي افرادي كه درآمد بالايي دارند نمي‌توانند مدل‌هاي بالاتر خودرو تويوتا را خريداري كنند. اما در اجاره خودرو تويوتا پرادو لازم نيست مبلغ بسيار زيادي را پرداخت كنيد. هزينه‌اي كه براي رنت خودرو مي‌دهيد در مقابل قيمت اصلي ماشين بسيار ناچيز است؛ بنابراين همين الان مي‌توانيد خودروي تويوتا و هر خودروي ديگر را از مجموعه آلفا كرايه كرده و از سواري لذت ببريد.

اجاره خودرو تويوتا پرادو به صورت روزانه
براي كرايه خودرو لازم نيست آن را به مدت طولاني مثل يك ماه و يا يكسال كرايه كنيد، چرا كه امكان اجاره خودرو به صورت روزانه نيز وجود دارد. كرايه خودرو تويوتا در مجموعه آلفا تيم از حداقل ۳ روز شروع شده و امكان تمديد آن براي بلند مدت نيز وجود دارد. در صورتي هم كه پرداخت را به صورت يك مرحله‌اي انجام دهيد، مي‌توانيد از تخفيفات در نظر گرفته شده نيز استفاده نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۹:۵۹ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)