اجاره خودرو در ارومیه اجاره خودرو در ارومیه .

اجاره خودرو در ارومیه

​ قیمت اجاره تویوتا ۱۴۰۲

​ قیمت اجاره تویوتا ۱۴۰۲

تویوتا یکی از معروف‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان است که با تولید ماشین‌های با کیفیت و لوکس توانسته جایگاه ویژه‌ای در صنعت خودرو به دست آورد. خودروهای شرکت تویوتا در ایران نیز بسیار معروف بوده و آمار خرید و فروش بالایی دارد. از آنجایی که ماشین‌های این شرکت دارای مقاومت عالی و طراحی خاصی هستند، قیمت زیادی دارند و به همین خاطر خرید مدل‌های مختلف آن برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نیست. اما خبر خوشحال کننده این است که شما می‌توانید با اجاره خودرو تویوتا از مجموعه آلفا به رویای دیرینه خود جامعه عمل بپوشانید. در این روش دیگر لازم نیست پول زیادی را بابت خرید خودرو بپردازید، چرا که می‌توانید تنها با پرداخت یک مبلغ بسیار کم، خودرو تویوتا را برای چندین روز اجاره کرده و از آن استفاده نمایید. در ادامه بیشتر با شرایط و قیمت اجاره تویوتا آشنا خواهیم شد.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

 

هزینه اجاره خودرو تویوتا چگونه محاسبه می شود؟
خودرو تویوتا در مدل های مختلف تولید و روانه نمایشگاه می شود. هریک از این خودرو ها دارای آپشن های بخش خصوصی هستند که بر اساس این آپشن ها قیمت اجاره نیز متفاوت است. افراد با توجه به سلیقه خود و مدت زمان سفر می توانند به انتخاب مدل های آن از طریق شرکت اجاره خودرو آلفا اقدام کنند. در مدت زمان اجاره خودرو تویوتا رعایت برخی قوانین الزامی است. در ادامه به معرفی این قوانین اشاره می‌ کنیم.

هرگونه خلاف یا جریمه در زمان اجاره به عهده مشتری است.
هر یک روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه می شود.
مقدار بنزین مصرف شده باید توسط فرد اجاره کننده تسویه شود.
هزینه های تصادف یا خسارت وارده به عهده مشتری است.
برخی هزینه‌ ها از قبیل پنچری، خرابی های جزئی، تعویض روغن و… به عهده مراکزی است که خودرو های تویوتا را اجاره می دهند.
خودرو تویوتا تنها در محدوده اصلی قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شرکت اجاره دهنده می تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو کند.

در هنگام اجاره خودرو تویوتا چه نکاتی را رعایت کنیم؟
تا همین چند سال پیش اجاره خودرو معمولا برای مراسم‌های عروسی محدود می‌شد، اما در سال‌های اخیر افراد به دلایل مختلفی خودرو کرایه می‌کنند. اما پیش از آنکه بخواهید نسبت به اجاره خودرو تویوتا و هر خودرو دیگری اقدام نمایید، بهتر است نکاتی که در ادامه گفته می‌شود را مد نظر داشته باشید.

​سعی کنید از چند روز قبل خودروی مورد نظر را با شرکت اجاره ماشین هماهنگ کنید تا در روزی که احتیاج دارید در دسترستان باشد.

​بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه ماشین را بررسی کنید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

​اجاره خودرو تویوتا را حتما از شرکت‌های معتبر انجام دهید. چرا که برخی افراد از این فرصت استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند؛ بنابراین هیچگاه فریب قیمت پایین کرایه خودرو را نخورید.

​با شرکتی که خودرو را کرایه می‌کنید حتما قرارداد امضا کنید و با عناوینی همچون رفاقتی، اعتماد دو طرفه و … به سراغ رنت ماشین نروید.

​شرکت اجاره دهنده ماشین باید صاحب آن باشد. چرا که اگر بعدا مساله‌ای برای ماشین به وجود بیاید با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد و حتی امکان دارد ودیعه و ضمانت‌های خود را از دست دهید.

​ماشینی که اجاره می‌کنید دارای محدودیت کیلومتر در یک روز است؛ بنابراین حتما میزان تردد مجاز ماشین را از شرکت بپرسید.

​همچنین قبل از گرفتن سوئیچ ماشین با یکی از کارمندان شرکت، ماشین را به طور دقیق بررسی کرده و بعد آن تحویل بگیرید.

در انجام هیچ یک از موارد بالا کوتاهی نکرده و سند ماشین، قرارداد و… را با دقت کامل بررسی کنید. چرا که اگر بعدا مشکلی به وجود آید می‌تواند زندگی شما را تحت الشعاع قرار دهد.

مزایای اجاره خودرو از آلفا تیم
تحویل به موقع خودرو
تعیین دقیق و شفاف هزینه‌های اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
وجود ماشین‌های مختلف از برندهای متفاوت مثل تویوتا، پورشه، بی ام و، مازاراتی و…
تحویل خودروهای سالم و بدون هیچگونه نقص فنی
پاسخگویی به سوالات مشتریان و پشتیبانی ۲۴ ساعته
امکان رزرو خودرو به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری
نحوه اجاره ماشین در مجموعه آلفا
در صورتی که تصمیم به اجاره خودرو تویوتا از آلفا تیم گرفتید، کافی است با شماره تماس‌های موجود در وب‌سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا آن‌ها تمامی شرایط و مدارک مورد نیاز را به شما اعلام کنند. هر سوال دیگری نیز در رابطه با خدمات این مجموعه داشتید، می‌توانید با کارشناسان مطرح نمایید.

آلفا تیم شرایطی را در نظر گرفته تا شما عزیزان بتوانید ماشین تویوتا مورد نظر خود را از میان مدل‌های مختلف آن انتخاب کرده و اجاره نمایید. بعد از اینکه شرایط مورد نیاز برای اجاره خودرو تویوتا احراز شد، ماشین در محل تعیین شده به شما تحویل داده می‌شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۹:۰۸ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)