اجاره خودرو در اروميه اجاره خودرو در اروميه .

اجاره خودرو در اروميه

​ اجاره خودرو هيونداي جنسيس كوپه

​ اجاره خودرو هيونداي جنسيس كوپه

اجاره خودرو هيونداي جنسيس كوپه (Hyundai Genesis Coupe) يك راهكار فوق العاده براي افرادي است كه دوست دارند حتي براي يكبار هم شده از خودرو هاي لوكس استفاده كنند يا به دليل خرابي خودرو شخصي مجبور به اجاره ماشين براي شركت در سفر هاي كاري يا جشن ها است. مجموعه آلفا همواره تلاش مي كند تا راحتي و رفاه را به شما عزيزان به ارمغان بياورد و همچنين شما مي توانيد خودرو مورد نياز خود را با رنگ دلخواه و قيمتي مناسب از مجموعه بي نظير آلفا اجاره كنيد.شما مي توانيد با رزرو آنلاين از شركت اجاره خودرو آلفا تيم به سرعت هيونداي جنسيس كوپه را كرايه كنيد، بدون هيچ دغدغه اي براي رسيدگي به امور شخصي و سفر خود. براي رزرو آنلاين كافي است روي دكمه رزرو فوري خودرو كليك كنيد.

چرا اجاره خودرو هيونداي جنسيس كوپه؟
افراد به دلايل مختلفي ممكن است تصميم به اجاره ماشين جنسيس كوپه بگيرند. كرايه اين خودرو مي‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگيريد كه در ادامه بيشتر با دلايل اينكار آشنا خواهيم شد تا اگر در شرايط مشابه قرار گرفتيد، بتوانيد با كرايه خودرو هيونداي i20 مساله خود را به راحتي حل نماييد.

بسياري از افراد دوست دارند يك عروسي مجلل برگزار كنند اما تامين همه هزينه‌هاي آن از جمله خريد ماشين براي آن‌ها مقدور نيست. در اين مواقع مي‌توانند با اجاره خودرو جنسيس كوپه اين مساله را به راحتي حل كرده و با كمترين هزينه بهترين عروسي را برگزار كنيد.
گاهي دوست داريد به صورت دسته جمعي به مسافرت برويد ولي ماشين ظرفيت همه اعضا خانواده را ندارد. در اين مواقع نيز مي‌توان با رنت خودرو يك سفر رويايي را تجربه كرد.
اگر ماشين شما خراب شده و قرار است مدتي در تعميرگاه بماند، اجاره خودرو مي‌تواند يك انتخاب خوب براي شما باشد.
همچنين افرادي كه مي‌خواهند خودروهاي شركت هيونداي را خريداري كنند اما نمي‌دانند كدام مدل براي آن‌ها مناسب است، مي‌توانند با كرايه خودرو از مزايا و معايب آن مطلع شوند.
عده‌اي هم دوست دارند براي يكبار هم كه شده تجربه رانندگي با خودروهاي لوكس را داشته باشند.
بنابراين در يكي از شرايط بالا قرار گرفته‌ايد، كرايه خود مي‌تواند شما را سريع‌تر به هدفتان برساند.

مزاياي اجاره خودرو هيونداي جنسيس كوپه از آلفا تيم
تحويل به موقع خودرو
تعيين دقيق و شفاف هزينه‌هاي اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
وجود ماشين‌هاي مختلف از برندهاي متفاوت مثل تويوتا، پورشه، بي ام و، مازاراتي و…
تحويل خودروهاي سالم و بدون هيچگونه نقص فني
پاسخگويي به سوالات مشتريان و پشتيباني ۲۴ ساعته
امكان رزرو خودرو به صورت آنلاين و بدون نياز به مراجعه حضوري
 

مزاياي اجاره خودرو هيونداي جنسيس كوپه
مسلما با وجود لوكس و جذاب بودن خودرو Hyundai Genesis Coupe مي توان با اجاره آن از مزايايي كه دارد بهره مند شد.

​تجربه جذاب با رانندگي خودرو لوكس و پيشرفته

​كلاس سطح بالا

​برخورداري از آپشن هايي كه ديگر خودرو ها از آن بي بهره اند.

​استفاده از خودرو Hyundai Genesis Coupe براي ماشين عروس به دليل شيك و جوان پسند بودن

​داشتن يك تجربه رانندگي عالي و بدون دردسر در خيابان هاي شلوغ و پر ترافيك

​خودرو Hyundai Genesis Coupe  جز ماشين هاي گران قيمتي است، به همين دليل بايد پاركينگ يا محيط مناسبي براي پاك كردن آن در نظر بگيريد.

​به طور كلي با خريد خودرو Hyundai Genesis Coupe بايد هر سال هزينه بسياري بابت بيمه، ماليات و عوارض بپردازيد كه با اجاره آن از اين هزينه ها بي نياز مي شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۴:۴۱ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)

​ اجاره خودرو لكسوس RX

​ اجاره خودرو لكسوس RX
خودرو لكسوس RX از جمله خودرو هايي خاص و لوكسي به شمار مي رود كه رانندگي با آن حس و حال عجيب و لذت بخشي دارد. اين خودرو علاوه بر داشتن ويژگي و امكانات پيشرفته از قيمت فوق العاده بالايي برخوردار است. البته اين قيمت نجومي موجب شده هر فردي نتواند از پس خريد آن بر بياييد. در اين صورت بهترين گزينه براي اين افراد اجاره خودرو لكسوس آر ايكس از مراكز معتبر است. در ادامه به بررسي شرايط، مزايا و هزينه اجاره خودرو لكسوس RX مي پردازيم.

شركت هاي اجاره خودرو آلفا تيم
يكي از بهترين شركت هاي اجاره خودرو در تهران: شركت اجاره خودرو آلفا تيم مي باشد. كه بهترين خدمات گردشگري در تهران، كرج، اروميه را با بهترين قيمت ارائه مي دهد. مانند: رزرو ماشين با راننده براي تورها و سفرهاي روزانه. اجاره ماشين بدون راننده.

 

 

شرايط اجاره
براي اجاره لكسوس RX بايد حداقل ۲۳ سال سن داشته باشيد. همچنين به كارت شناسايي معتبر، گواهينامه رانندگي و كارت اعتباري نياز داريد. اگر سؤال ديگري داريد، مي‌توانيد روي شرايط اجاره و سؤالات متداول ما كليك كنيد يا در هر زمان مستقيماً با ما تماس بگيريد.

نكتهاشخاصي كه سن ۲۱ سال نيز دارند مي توانند خودرو اجاره كنند و شركت آلفا تيم محدوديتي ايجاد نكرده است.

سوالات متداول
شرايط اجاره خودرو لكسوس RX چيست؟

براي اجاره يك وسيله نقليه عجيب و غريب، راننده بايد شرايط زير را داشته باشد:

 

حداقل ۲۵ سال سن
گواهينامه رانندگي معتبر
از كارت اعتباري اصلي استفاده كنيد
بيمه كاملا قابل انتقال كه بايد تاييد شود
هزينه هاي اجاره و سپرده هاي امنيتي اضافي در زمان اجاره گرفته مي شود. سپرده هاي امنيتي بسته به انتخاب وسيله نقليه متفاوت است. اتومبيل هاي عجيب و غريب و لوكس ما را مي توان به راحتي در خانه، محل كار يا هر مكان ديگري مستقيماً درب منزل تحويل داد. هزينه تحويل بسته به مكان و وسيله نقليه متفاوت است. پس از رزرو، تحويل را از طريق محل اجاره خود برنامه ريزي كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۶:۱۲ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)

اجاره خودرو تويوتا اف جي كروز

​  

اجاره خودرو تويوتا اف جي كروز

تويوتا اف جي كروز يكي از معروف‌ترين  خودروهاي مدل تويوتا در جهان است كه با توليد ماشين‌هاي با كيفيت و با قدرت توانسته جايگاه ويژه‌اي در صنعت خودرو به دست آورد. خودروهاي شركت تويوتا در ايران نيز بسيار معروف بوده و آمار خريد و فروش بالايي دارد. از آنجايي كه ماشين‌هاي اين شركت داراي مقاومت عالي و طراحي خاصي هستند، قيمت زيادي دارند و به همين خاطر خريد مدل‌هاي مختلف آن براي بسياري از افراد امكان‌پذير نيست. اما خبر خوشحال كننده اين است كه شما مي‌توانيد با اجاره خودرو تويوتا اف جي كروز از مجموعه آلفا به روياي ديرينه خود جامعه عمل بپوشانيد. در اين روش ديگر لازم نيست پول زيادي را بابت خريد خودرو بپردازيد، چرا كه مي‌توانيد تنها با پرداخت يك مبلغ بسيار كم، خودرو تويوتا اف جي كروز را براي چندين روز اجاره كرده و از آن استفاده نماييد. در ادامه بيشتر با شرايط و نحوه اجاره خودرو تويوتا آشنا خواهيم شد.

رنت ماشين Toyota FJ Cruise چه مزايايي دارد؟
​لازم نيست براي خريد خودروهاي دلخواه مثل تويوتا اف جي كروز مبالغ سنگيني را پرداخت كنيد.

​با اجاره خودرو تويوتا اف جي كروز ديگر نيازي به چكاپ فني خودرو نخواهيد داشت، چرا كه اين موارد به شركت رنت خودرو مربوط است.

​همچنين نيازي به پرداخت ماليات، هزينه بيمه، عوارض و ساير هزينه‌هاي نگهداري از خودرو نخواهيد داشت.

بنابراين با اجاره خودرو تويوتا از گروه آلفا مي‌توانيد با كمترين هزينه تجربه‌هاي فراواني را به دست آوريد؛ تجربه‌هايي كه در گذشته براي شما رويا بودند.

اجاره خودرو تويوتا اف جي كروز با راننده

در صورتي كه دوست داريد بدون دغدغه از سواري ماشين لذت ببريد و در حين رانندگي استراحت نماييد، مي‌توانيد از خدمات رنت خودرو تويوتا اف جي كروز با راننده استفاده كنيد. اين خدمت كمك مي‌كند تا افرادي هم كه داراي گواهينامه رانندگي نيستند، بتوانند لحظات خوبي را تجربه كنند.

كرايه خودرو تويوتا اف جي كروز بدون راننده

بسياري از افراد داراي گواهينامه رانندگي هستند و دوست دارند خودشان تجربه رانندگي با خودرو تويوتا اف جي كروز را داشته باشند. اين افراد مي‌توانند خودرو تويوتا را بدون راننده كرايه كرده و با خيال راحت به رانندگي بپردازند.

اجاره خودرو تويوتا اف جي كروز با قيمت مناسب

اگر به قيمت روز ماشين‌هاي لوكس نگاه كرده باشيد، متوجه مي‌شويد كه قيمت آن‌ها بسيار زياد است و بايد سال‌ها كار كنيد تا بتوانيد يكي از آن‌ها را داشته باشيد. حتي افرادي كه درآمد بالايي دارند نمي‌توانند مدل‌هاي بالاتر خودرو تويوتا اف جي كروز را خريداري كنند. اما در اجاره خودرو تويوتا لازم نيست مبلغ بسيار زيادي را پرداخت كنيد. هزينه‌اي كه براي رنت خودرو مي‌دهيد در مقابل قيمت اصلي ماشين بسيار ناچيز است؛ بنابراين همين الان مي‌توانيد خودروي تويوتا و هر خودروي ديگر را از مجموعه آلفا كرايه كرده و از سواري لذت ببريد.

اجاره خودرو تويوتا اف جي كروز به صورت روزانه

براي كرايه خودرو لازم نيست آن را به مدت طولاني مثل يك ماه و يا يكسال كرايه كنيد، چرا كه امكان اجاره خودرو به صورت روزانه نيز وجود دارد. كرايه خودرو تويوتا اف جي كروز در مجموعه آلفا تيم از حداقل ۳ روز شروع شده و امكان تمديد آن براي بلند مدت نيز وجود دارد. در صورتي هم كه پرداخت را به صورت يك مرحله‌اي انجام دهيد، مي‌توانيد از تخفيفات در نظر گرفته شده نيز استفاده نماييد.

مزاياي اجاره خودرو از آلفا تيم
تحويل به موقع خودرو
تعيين دقيق و شفاف هزينه‌هاي اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد
وجود ماشين‌هاي مختلف از برندهاي متفاوت مثل تويوتا، پورشه، بي ام و، مازاراتي و…
تحويل خودروهاي سالم و بدون هيچگونه نقص فني
پاسخگويي به سوالات مشتريان و پشتيباني ۲۴ ساعته
امكان رزرو خودرو به صورت آنلاين و بدون نياز به مراجعه حضوري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۰:۴۹ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)

اجاره خودرو شاسي بلند در تهران

​  

اجاره خودرو شاسي بلند در تهراناگر قصد اجاره خودرو هاي شاسي بلند لوكس و لاكچري  را داريد با ما همراه باشيد تا با انواع برندهاي شاسي بلند و ويژگي‌هاي منحصربه‌ فرد هركدام آشنا شويد؛ اين‌گونه با خيال راحت مي‌توانيد خودرو متناسب با نياز خود را اجاره كنيد. در ادامه اين مطلب”اجاره خودرو شاسي بلند در تهران” همراه شركت اجاره خودرو آلفا تيم باشيد تا از نحوه اجاره و هزينه ها اطلاع پيدا كنيد.يك معامله خارق العاده براي يك ماشين كرايه اي SUV دريافت كنيد – وسيله نقليه اي عالي براي تعطيلات پر جنب و جوش با كل خانواده. اطمينان حاصل كنيد كه همه افراد فضاي زيادي براي پاي خود دارند و مي توانيد تمام چمدان هاي خود را با يك SUV بزرگ و مجلل جا دهيد. با تعداد زيادي خودروهاي كرايه‌اي SUV با كيفيت بالا، مقصد شما براي يك تعطيلات يا سفر جاده‌اي امن و مفرح است.

مدارك لازم جهت اجاره ماشين شاسي بلند
همان طور كه مي دانيد، خودرو هاي شاسي بلند از جلمه تويوتا لندكروز، لكسوس NX، اف جي كروز باكلاس ترين خودرو هاي موجود در كشورمان است .معمولا براي اجاره خودروهاي شاسي بلند به يك سري مدارك جهت تضمين و اعتماد سازي بايد در اختيار موسسه قرار گيرد. اين مدارك شامل؛

سند ملك به ارزش خودرو (الزامي نيست)
گرو گذاشتن كارت ملي
گواهينامه معتبر
 

اجاره خودرو شاسي بلند در تهران

 

نكات مهم هنگام اجاره ماشين شاسي بلند
اگر قصد داريد از يك مركز خودرو اجاره كنيد، ضروري است به نكات مهم هنگام اجاره توجه داشته باشيد كه اين نكات شامل موارد زير است.

​سلامت بودن تجهيزات فني و فيزيكي خودرو: هنگام تحويل ماشين از موسسه بهتر است با گوشي خود فيلم كوتاهي از اطراف ماشين تهيه كنيد. از آنجايي كه تمامي خودرو هاي موجود در مجموعه لوكس و گران قيمت هستند، خودرو هاي اجاره اي بدون هيچ گونه عيب و ايراد به مشتري تحويل داده مي شوند. البته بنا به درخواست اجاره كننده امكان اخذ برگ كارشناسي بدنه و فني نيز وجود دارد.

​ميزان سوخت و تميز بودن ماشين: تمامي خودرو هاي مجموعه آلفا به هنگام تحويل باك بنزين را پر و ماشين را تميز و كارواش رفته به مشتري تحويل مي دهند.

هزينه اجاره خودرو شاسي بلند
خودرو هاي شاسي بلند در مدل هاي مختلف توليد و روانه نمايشگاه مي شود. هريك از اين خودرو ها داراي آپشن هاي بخش خصوصي هستند كه بر اساس اين آپشن ها قيمت اجاره نيز متفاوت است. افراد با توجه به سليقه خود و مدت زمان سفر مي توانند به انتخاب مدل هاي آن از طريق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام كنند. در مدت زمان اجاره خودرو خودرو رعايت برخي قوانين الزامي است. در ادامه به معرفي اين قوانين اشاره مي‌ كنيم.

هرگونه خلاف يا جريمه در زمان اجاره به عهده مشتري است.
هر يك روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه مي شود.
مقدار بنزين مصرف شده بايد توسط فرد اجاره كننده تسويه شود.
هزينه هاي تصادف يا خسارت وارده به عهده مشتري است.
برخي هزينه‌ ها از قبيل پنچري، خرابي هاي جزئي، تعويض روغن و… به عهده مراكزي است كه خودرو هاي شاسي بلند را اجاره مي دهند.
خودروهاي لوكس شاسي بلند تنها در محدوده اصلي قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شركت اجاره دهنده مي تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۳:۱۰ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)

​ اجاره خودرو شاسي بلند در تهران

​ اجاره خودرو شاسي بلند در تهران
اگر قصد اجاره خودرو هاي شاسي بلند لوكس و لاكچري  را داريد با ما همراه باشيد تا با انواع برندهاي شاسي بلند و ويژگي‌هاي منحصربه‌ فرد هركدام آشنا شويد؛ اين‌گونه با خيال راحت مي‌توانيد خودرو متناسب با نياز خود را اجاره كنيد. در ادامه اين مطلب”اجاره خودرو شاسي بلند در تهران” همراه شركت اجاره خودرو آلفا تيم باشيد تا از نحوه اجاره و هزينه ها اطلاع پيدا كنيد.يك معامله خارق العاده براي يك ماشين كرايه اي SUV دريافت كنيد – وسيله نقليه اي عالي براي تعطيلات پر جنب و جوش با كل خانواده. اطمينان حاصل كنيد كه همه افراد فضاي زيادي براي پاي خود دارند و مي توانيد تمام چمدان هاي خود را با يك SUV بزرگ و مجلل جا دهيد. با تعداد زيادي خودروهاي كرايه‌اي SUV با كيفيت بالا، مقصد شما براي يك تعطيلات يا سفر جاده‌اي امن و مفرح است.

چرا شركت اجاره خودرو آلفا تيم
رزرو آنلاين سه مرحله اي آسان: جستجو، انتخاب، رزرو
شركت اجاره خودرو برنده جايزه
خدمات تحويل سريع در دسترس است
ماشين اجاره اي جديد و راحت
اجاره خودرو روزانه، هفتگي، ماهانه، كوتاه مدت و بلند مدت
دريافت مشاوره رايگان
تماس فوري
اجاره ماشين شاسي بلند در تهران با بهترين قيمت 
از آنجايي كه امروزه بازار‌ كرايه ماشين و معامله و فروش اتومبيل هاي شاسي بلند‌ بسيار‌ پر طرفدار تبديل شده و تقاضا‌ براي‌ اين گروه از خودرو ها افزايش‌ چشم گيري داشته شده ، شمار‌ بسيار بالايي از كمپاني هاي خودرو ساز‌ در سراسر‌ دنيا‌ ، اقدام‌ به ارائه ي خودرو‌ هاي خود در دسته ساشي بلند‌ نموده اند . در ادامه‌ با ما همراه باشيد تا با جديد‌ ترين اتومبيل هاي شاسي بلند‌ لوكس‌ و نكات حياتي جهت‌ كرايه خودرو‌ شاسي‌ بلند‌ آشنا‌ شويد .

مدارك لازم جهت اجاره ماشين شاسي بلند
همان طور كه مي دانيد، خودرو هاي شاسي بلند از جلمه تويوتا لندكروز، لكسوس NX، اف جي كروز باكلاس ترين خودرو هاي موجود در كشورمان است .معمولا براي اجاره خودروهاي شاسي بلند به يك سري مدارك جهت تضمين و اعتماد سازي بايد در اختيار موسسه قرار گيرد. اين مدارك شامل؛

سند ملك به ارزش خودرو (الزامي نيست)
گرو گذاشتن كارت ملي
گواهينامه معتبر
 

اجاره خودرو شاسي بلند در تهران

 

نكات مهم هنگام اجاره ماشين شاسي بلند
اگر قصد داريد از يك مركز خودرو اجاره كنيد، ضروري است به نكات مهم هنگام اجاره توجه داشته باشيد كه اين نكات شامل موارد زير است.

​سلامت بودن تجهيزات فني و فيزيكي خودرو: هنگام تحويل ماشين از موسسه بهتر است با گوشي خود فيلم كوتاهي از اطراف ماشين تهيه كنيد. از آنجايي كه تمامي خودرو هاي موجود در مجموعه لوكس و گران قيمت هستند، خودرو هاي اجاره اي بدون هيچ گونه عيب و ايراد به مشتري تحويل داده مي شوند. البته بنا به درخواست اجاره كننده امكان اخذ برگ كارشناسي بدنه و فني نيز وجود دارد.

​ميزان سوخت و تميز بودن ماشين: تمامي خودرو هاي مجموعه آلفا به هنگام تحويل باك بنزين را پر و ماشين را تميز و كارواش رفته به مشتري تحويل مي دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۸:۴۱ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)

​ اجاره ماشين هفتگي در تهران

​ اجاره ماشين هفتگي در تهران
اگر قصد اجاره خودرو هفتگي را داريد با ما همراه باشيد تا با انواع خودروهاي لوكس و لاكچري و ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد هركدام آشنا شويد؛ اين‌گونه با خيال راحت مي‌توانيد خودرو متناسب با نياز خود را اجاره كنيد.

چرا اجاره ماشين هفتگي؟
افراد به دلايل مختلفي ممكن است تصميم به اجاره ماشين هفتگي بگيرند. كرايه اين خودرو مي‌تواند هم با راننده و هم بدون راننده انجام بگيريد كه در ادامه بيشتر با دلايل اينكار آشنا خواهيم شد تا اگر در شرايط مشابه قرار گرفتيد، بتوانيد با كرايه خودرو هفتگي مساله خود را به راحتي حل نماييد.

بسياري از افراد دوست دارند يك عروسي مجلل برگزار كنند اما تامين همه هزينه‌هاي آن از جمله خريد ماشين براي آن‌ها مقدور نيست. در اين مواقع مي‌توانند با اجاره خودرو اين مساله را به راحتي حل كرده و با كمترين هزينه بهترين عروسي را برگزار كنيد.
گاهي دوست داريد به صورت دسته جمعي به مسافرت برويد ولي ماشين ظرفيت همه اعضا خانواده را ندارد. در اين مواقع نيز مي‌توان با رنت خودرو يك سفر رويايي را تجربه كرد.
اگر ماشين شما خراب شده و قرار است مدتي در تعميرگاه بماند، اجاره خودرو مي‌تواند يك انتخاب خوب براي شما باشد.
همچنين افرادي كه مي‌خواهند خودروهاي شركت هاي BMW, پورشه، لكسوس را خريداري كنند اما نمي‌دانند كدام مدل براي آن‌ها مناسب است، مي‌توانند با كرايه خودرو از مزايا و معايب آن مطلع شوند.
عده‌اي هم دوست دارند براي يكبار هم كه شده تجربه رانندگي با خودروهاي لوكس را داشته باشند.
بنابراين در يكي از شرايط بالا قرار گرفته‌ايد، كرايه خود مي‌تواند شما را سريع‌تر به هدفتان برساند.

نكات مهم هنگام تحويل ماشين اجاره اي هفتگي

اگر قصد داريد از يك مركز خودرو جارو كنيد، ضروري است به نكات مهم هنگام اجاره توجه داشته باشيد كه اين نكات شامل موارد زير است.

​سلامت بودن تجهيزات فني و فيزيكي خودرو: هنگام تحويل ماشين از موسسه بهتر است با گوشي خود فيلم كوتاهي از اطراف ماشين تهيه كنيد. از آنجايي كه تمامي خودرو هاي موجود در مجموعه لوكس و گران قيمت هستند، خودرو هاي اجاره اي بدون هيچ گونه عيب و ايراد به مشتري تحويل داده مي شوند. البته بنا به درخواست اجاره كننده امكان اخذ برگ كارشناسي بدنه و فني نيز وجود دارد.

​ميزان سوخت و تميز بودن ماشين: تمامي خودرو هاي مجموعه آلفا به هنگام تحويل باك بنزين را پر و ماشين را تميز و كارواش رفته به مشتري تحويل مي دهند.

نكات مهم بعد از اجاره هفتگي ماشين
لازم است پس از اجاره ماشين نكاتي را مد نظر قرار دهيد تا در استفاده از اين خودرو دچار مشكل نشويد. اين نكات شامل موارد زير است.

​زماني كه خودرو رنت شده تصادف يا نقص فني مي شود با موسسه تماس حاصل كرده و با ارائه جزئيات، كارشناسان مجموعه شما را به طور كامل راهنمايي مي كند.

​اگر از خودرو انتخابي به هنگام تحويل گرفتن اطلاعات كافي نداريد توصيه مي شود از نماينده موسسه سوالات خود را جويا شويد.

​اجاره كننده خودرو مي تواند به هنگام تحويل ماشين تقاضاي تجهيزاتي همچون؛ زنجير چرخ و… را از موسسه داشته باشد.

​البته قبل از تحويل خودرو مورد نظر از سلامت آن اطمينان حاصل كنيد.

​سيگار كشيدن در خودرو هاي اجاره ‌اي ممنوع است و در صورت رعايت نكردن هزينه شستشوي خودرو به عهده اجاره كننده خواهد بود.

​اگر خودرو دچار خرابي شد، نگران نباشيد مشكل آن توسط امداد جاده اي در كم تر از ۴۰ دقيقه قابل رفع خواهد بود و اگر اين خرابي بيش از زمان تعيين شده باشد خودرو به صورت رايگان توسط مجموعه تعويض مي شود.

​به طوري كه اجاره كننده از كيفيت فني خودرو رضايت كافي نداشته باشد، خودرو به صورت رايگان توسط موسسه تعويض مي گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۶:۴۲ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)

​ اجاره خودرو عروس لكسوس

​ اجاره خودرو عروس لكسوس
خودرو لكسوس از جمله خودرو هايي خاص و لوكسي به شمار مي رود كه رانندگي با آن حس و حال عجيب و لذت بخشي دارد. اين خودرو علاوه بر داشتن ويژگي و امكانات پيشرفته از قيمت فوق العاده بالايي برخوردار است. البته اين قيمت نجومي موجب شده هر فردي نتواند از پس خريد آن بر بياييد. در اين صورت بهترين گزينه براي اين افراد اجاره خودرو لكسوس از مراكز معتبر است. در ادامه اين مطلب”اجاره خودرو عروس لكسوس” به بررسي شرايط، مزايا و هزينه اجاره خودرو عروس لكسوس مي پردازيم.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

چرا شركت اجاره خودرو آلفا تيم را براي اجاره خودرو عروس لكسوس انتخاب كنيم
رزرو آنلاين سه مرحله اي آسان: جستجو، انتخاب، رزرو
شركت اجاره خودرو برنده جايزه
خدمات تحويل سريع در دسترس است
ماشين اجاره اي جديد و راحت
اجاره خودرو روزانه، هفتگي، ماهانه، كوتاه مدت و بلند مدت
دريافت مشاوره رايگان
تماس فوري
هزينه اجاره خودرو عروس لكسوس
خودرو لكسوس در مدل هاي مختلف توليد و روانه نمايشگاه مي شود. هريك از اين خودرو ها داراي آپشن هاي بخش خصوصي هستند كه بر اساس اين آپشن ها قيمت اجاره نيز متفاوت است. افراد با توجه به سليقه خود و مدت زمان سفر مي توانند به انتخاب مدل هاي آن از طريق موسسه اجاره خودرو آلفا اقدام كنند. در مدت زمان اجاره خودرو لكسوس رعايت برخي قوانين الزامي است. در ادامه به معرفي اين قوانين اشاره مي‌ كنيم.

هرگونه خلاف يا جريمه در زمان اجاره به عهده مشتري است.
هر يك روز برابر با ۲۴ ساعت محاسبه مي شود.
مقدار بنزين مصرف شده بايد توسط فرد اجاره كننده تسويه شود.
هزينه هاي تصادف يا خسارت وارده به عهده مشتري است.
برخي هزينه‌ ها از قبيل پنچري، خرابي هاي جزئي، تعويض روغن و… به عهده مراكزي است كه خودرو هاي لكسوس را اجاره مي دهند.
خودرو لكسوس تنها در محدوده اصلي قابل تردد هستند و در صورت تخلف، شركت اجاره دهنده مي تواند قرار داد اجاره خودرو را لغو كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۹:۰۱ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)

​ اجاره خودرو كيا پيكانتو

​ اجاره خودرو كيا پيكانتو
كيا يكي از پرطرفدارترين شركت‌هاي خودروسازي در جهان است كه انواع خودروهاي سدان، نيمه شاسي و شاسي بلند را توليد مي‌كند. خودروهاي اين شركت از لحاظ موتور، ديفرانسيل و گيربكس در سطح عالي قرار دارند. همچنين داشتن طراحي زيبا، وجود آپشن‌ها و امكانات مختلف باعث شده تا بسياري از افراد خودرو كيا را براي انجام كارهاي شخصي، مسافرت و… انتخاب كنند. بهتر است بدانيد براي استفاده از ماشين‌هاي اين شركت لازم نيست حتما مالك آن باشيد. بلكه مي‌توانيد با اجاره خودرو كيا از مجموعه آلفا هر كدام از ماشين‌هاي اين شركت را كه خواستيد به دست آوريد. هزينه‌اي هم كه براي اجاره خودرو پرداخت مي‌كنيد در مقابل قيمت ماشين بسيار كم است. در ادامه بيشتر با شرايط و نحوه اجاره خودرو كيا پيكانتو آشنا خواهيم شد.

اجاره خودرو كيا پيكانتو با قيمت مناسب
با بالا رفتن قيمت دلار، قيمت ماشين نيز افزايش پيدا مي‌كند. اگر به قيمت روز ماشين‌هاي كيا نگاهي بيندازيد، خواهيد ديد كه قيمت آن‌ها بسيار بالا بوده و هر روز هم در حال افزايش است. به طوري كه حتي اگر سال‌ها كار كنيد بازهم امكان خريدشان وجود ندارد. حتي بسياري از افرادي كه درآمد بالايي دارند بازهم ممكن است نتوانند مدل‌هاي بالاتر شركت كيا را بخرند.

اما بهتر است بدانيد با اجاره خودرو كيا پيكانتو لازم نيست مبلغ زيادي را بابت خريد ماشين بپردازيد. بلكه مي‌توانيد با پرداخت هزينه‌اي بسيار كم، خودرو مورد نظر را كرايه كنيد. در واقع هزينه اجاره در مقابل مبلغ كل ماشين بسيار ناچيز است. به عنوان مثال اگر قيمت ماشين بالاي ۲ ميليارد باشد، شما مي‌توانيد با پرداخت حدود ۲ ميليون (كمي بالا يا پايين) اين خودرو را اجاره كنيد.

تماس با ما:

۰۹۱۲۶۱۰۰۰۱۴

 

كرايه خودرو كيا پيكانتو چه مزايايي دارد؟
آزادي حركت: به راحتي مي‌توانيد هر كجا كه خواستيد سفر كنيد و لازم نيست منتظر اتوبوس يا تاكسي بمانيد.
آسايش: با كرايه خودرو مي‌توانيد از مكان‌هاي مختلف بازديد كرده و تمام وسايل خود را به همراه ببريد. اما در اتوبوس اولا امكان توقف در هر جا وجود نداشته و ثانيا اگر هم توقف كند بايد وسايل و چمدان‌هاي خود را هميشه با خود حمل كنيد كه اين مساله مي‌تواند آزاردهنده باشد.
پس انداز پول: اگر به مسافرت مي‌رويد و ماشين نداريد، مي‌توانيد ماشين كرايه كرده و يك هتل كمي دورتر از مركز شهر رزرو كنيد. با اينكار اولا پول كمتري براي هتل مي‌پردازيد و ثانيا مي‌توانيد به هر جاي شهر كه خواستيد برويد و نگران هزينه تاكسي و… نباشيد.
نيازي به چكاپ ماشين نداريد: با اجاره خودرو كيا از آلفا لازم نيست نگران چكاپ خودرو باشيد. چرا كه اين موارد توسط شركت رنت خودرو انجام مي‌شود.
انتخاب آزادانه خودرو: اگر دوست داريد تجربه رانندگي با خودروهاي متنوع را داشته باشيد، رنت خودرو مي‌تواند بهترين انتخاب باشد. چرا كه مي‌توانيد هر ماه چندين خودرو مختلف كرايه كرده و از رانندگي لذت ببريد.
نياز به پول زيادي نداريد: بسياري از افراد پول كافي براي خريد ماشين‌هاي شركت كيا ندارند. اما اين افراد نيز مي‌توانند ماشين مورد علاقه خود را براي چند روز كرايه كنند.
در نهايت با رنت خودرو كيا نيازي به پرداخت هزينه بيمه، ماليات، عوارض و… نخواهيد داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۸:۴۶ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)