اجاره خودرو در ارومیه اجاره خودرو در ارومیه .

اجاره خودرو در ارومیه

اجاره خودرو مرسدس بنز C200

اجاره خودرو مرسدس بنز C200

برای کرایه ماشین اسپرت که فراتر از معمول است، اجاره خودرو مرسدس بنز C200 یک انتخاب طبیعی است. این مرسدس بنز به دلیل لوکس بودن و اندازه جمع و جورتر خود شناخته شده است. گول نخورید، کلاس C همچنان آماده ارائه یک سواری بی نظیر و عملکرد هیجان انگیز در هر لحظه از شرکت اجاره خودرو آلفا تیم است. هنگام انتخاب کرایه خودرو آلفاتیم، یک گزینه خوب مرسدس کلاس C است که یک گزینه اجاره ماشین اجرایی قابل توجه است و تمام ویژگی هایی را که این شرکت به دلیل آن شهرت جهانی دارد ترکیب می کند. قابلیت اطمینان، سبک، راحتی و ایمنی. با کرایه اتومبیل کلاس C مرسدس بنز از شرکت آلفا تیم، با متانت، روحیه و آرامش به سفر خود ادامه دهید. اگرچه لطفاً توجه داشته باشید که آلفا تیم نمی تواند تضمین کند که مرسدس کلاس C برای کرایه اتومبیل در دسترس خواهد بود.

مرسدس کلاس C شیک و قابل اعتماد
 

شیک و سریع: هوشمند، کاربردی و لوکس، مرسدس کلاس C یک موفقیت مطمئن برای مشتریان کرایه خودرو است. حداکثر سرعت ۱۴۴ مایل در ساعت و شتاب ۰ تا ۶۲ مایل در ساعت تنها در ۸.۴ ثانیه به جدول می‌رسد که آن را برای سفرهای طولانی در بزرگراه عالی می‌کند، در حالی که مکانیزم فرمان محکم به رانندگانی که می‌خواهند مسیر خود را در ترافیک شهری طی کنند، مزیتی ایجاد می‌کند. .
مقرون به صرفه: با مصرف سوخت ۶۴ مایل در هر گالن، مرسدس کلاس C نیز یک انتخاب مقرون به صرفه برای همه مشتریان کرایه خودرو است.
ویژگی های ایمنی: از نظر ایمنی، می توانید با خیالی آسوده رانندگی کنید و بدانید که کلاس C به طور استاندارد دارای هفت کیسه هوا و مکانیزم کنترل پایداری است که به شما کمک می کند در جاده بمانید. اجاره خودرو مرسدس کلاس C را از Sixt انتخاب کنید و بدانید که سفر شما با امنیت و آسایشی که برای خود و خانواده خود می خواهید ادامه خواهد داشت.
برای نیازهای اجاره مرسدس کلاس C خود به آلفاتیم اعتماد کنید
مرسدس کلاس C یک وسیله نقلیه قابل توجه و مستحکم است که در بین مشتریان کرایه اتومبیل در سراسر جهان محبوب است. وقتی ماشینی را از شرکت آلفا تمی کرایه می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که کمتر از شش ماه از عمر آن می‌گذرد* و با رعایت این فلسفه، ما خوشحالیم که مرسدس کلاس C را به مشتریان اجاره‌ای خودروی خود ارائه می‌کنیم.
* برای مکان های شرکتی اعمال می شود

آسایش، کنترل و ایمنی مراقبت کند
با خودروهایی مانند مرسدس بنز کلاس C که قدرت، ایمنی و اصلاحات پیشرو در کلاس را ارائه می‌کنند، رانندگان می‌توانند از هر لحظه اجاره خود لذت ببرند. این یک تعهد به آرامش خاطر و کلی لوکس است که تنها توسط کوچکترین و محبوب ترین سدان مرسدس بنز قابل ارائه است.

شرایط و ضوابط:

حداقل و حداکثر سن تعیین شده برای اجاره خودرو بدون پرداخت هزینه اضافی به ترتیب ۲۵ و ۷۵ سال است.
برای افراد بین ۲۱ تا ۲۴ سال و بین ۷۶ تا ۸۰ سال، پرداخت الحاقیه به ارزش معافیت از مسئولیت الزامی خواهد بود.
داشتن گواهینامه رانندگی که حداقل ۲ سال قبل صادر شده باشد.
حداقل سن لازم برای اجاره خودرو ۲۱ سال است.
حداکثر سن برای اجاره خودرو ۸۰ سال است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۳:۲۰ توسط:محسن موضوع: نظرات (0)